<< <  Říjen 2017  > >>
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

ODDĚLENÍ STRATEGIE A KVALITY

KANCELÁŘ

  • Zemědělská 1, 613 00 Brno
  • budova A, 2.NP, dv. č. N2013
  • Rektorát

KONTAKT

  • 545 13 5224
  • 545 13 5264
  • email: osk@mendelu.cz
  • web: osk.mendelu.cz

Informace pro řešitele


POKYNY pro zpracování ZÁVĚREČNÉ ZPRÁVY projektů IP MENDELU 2017 kategorie A + B

  • Závěrečná zpráva je zpracovávána v souladu s pokyny uvedenými v rozhodnutí rektora č. 17/2015.
  • Pro zpracování závěrečné zprávy pro rok 2017 použijte elektronický formulář.
  • Po přihlášení (jménem a heslem do UIS) vyberte ze seznamu projektů ten, jehož zprávu zpracováváte, a dále pokračujte dle pokynů.
  • Termín pro zpracování: Závěrečnou zprávu odešlete nejpozději do 15. 1. 2018. Současně prosíme o doručení tištěné podoby zprávy podepsané řešitelem projektu.

Pokyny k vyplnění informací o výstupech projektu

  • Do formuláře vypište všechny výstupy projektu. U každého výstupu (plánovaného i nového) uveďte míru jeho naplnění (splněno / částečně splněno / nesplněno).
  • Každý splněný výstup doložte tak, že do kolonky "Doložení výstupu" uvedete bližší informace o výstupu a odkaz na místo jeho uložení. V případě elektronické verze uvede řešitel odkaz na úložiště, v případě menších souborů lze zaslat výstup přímo na adresu osk@mendelu.cz. V případě, že výstup nemá elektronickou podobu, uvede řešitel konkrétní místo uložení a jméno odpovědné osoby.

Příklad výstupů a jejich doložení:

  • Publikace - název publikace, ISBN, místo uložení (např. Ústřední knihovna).
  • Studijní materiály - název studijního materiálu, druh (skripta, prezentace, podklady ke cvičení, a jiné), místo uložení (fyzicky např. v knihovně ústavu, elektronicky – odkaz na úložiště).
  • Inovace studijních předmětů - název inovovaného studijního předmětu, inovovaný sylabus předmětu s vyznačením změn.
  • Metodika/koncepce/analýza - druh a název výstupu (metodika/koncepce/analýza), elektronický odkaz na úložiště.
  • Výstupy investičních akcí - druh dokumentace investiční akce, místo uložení (např. Stavební oddělení).
  • Přístroj - název přístroje, inventární číslo, odpovědná osoba, místo uložení (označení místnosti).
  • Absolvované semináře/kurzy/workshopy/konference - druh  a název akce, datum konání, pořadatel, jména účastníků podpořených z projektu.
  • Realizované semináře/kurzy/workshopy/konference - druh a název akce, datum konání, počet účastníků, místo uložení dokumentace akce (prezenční listiny, prezentace apod.)
  • Konzultace a poradenství - druh konzultace/poradenství, počet realizovaných hodin, počet zúčastněných osob.
  • Mobility - jména osob, které se účastnily mobility, místo mobility, termíny mobility (od-do).
  • V případě, že je výstup splněn částečně, uvede řešitel do kolonky "Odůvodnění" kdy a jakým způsobem bude výstup splněn.
  • V případě, že výstup nebyl splněn, uvede řešitel v kolonce "Odůvodnění" důvod nesplnění výstupu.


 POKYNY pro řešitele projektů KATEGORIE "A"


POKYNY pro řešitele projektů KATEGORIE "B" (vnitřní soutěž)



Harmonogram pro období 2016–2018

Zde je ke stažení stručný harmonogram pro projekty Institucionálního plánu na celé období 2016–2018. Harmonogram obsahuje informace k projektům kategorie A a kategorie B v jednotlivých letech 2016, 2017 a 2018.

HARMONOGRAM na celé období



Rozpočet projektu 

      • finanční prostředky nelze převádět do dalších let (jsou přiděleny na jeden rok)
      • nelze převádět INV a NIV prostředky v rámci jednoho projektu
      • při čerpání finančních prostředků je nutné dodržet účel (slouží k naplnění definovaného cíle projektu)
      • NIV prostředky - nutno dočerpat do 0 Kč („uspořené“ prostředky např. díly VŘ lze účelně využít k naplnění cíle)
      • INV prostředky - většinou nelze dočerpat do 0 Kč, nutno včas oznámit OSK (uvést v průběžné zprávě nebo reagovat na výzvu k dořerpání říjen t. r.)


Změny v projektech

      • evidence změn – změny je potřeba uvádět v průběžné / závěrečné zprávě projektu
      • při změně, která má dopad na čerpání osobních nákladů je nutné provést úprava rozpisu přidělených finančních prostředků (formulář EO)


Evidence projektů: všechny potřebné formuláře jsou dostupné ZDE



 Prezentace ze semináře konaného 6. 2. 2016 ke stažení ZDE.


 Jakékoliv dotazy prosím zasílejte na osk@mendelu.cz nebo se na nás obraťte osobně (viz kontakty).